Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Zamolio sam Dodika da još jednom razmotri odluku o referendumu u RS; Milorad Dodik - Ako se ispune četiri zahteva RS, referendum neće biti potreban

Komentari (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 17 jul 2015 11:52
hmm
Redovne konsultacije? Nije nego. Rekla mu tetka Angela da interveniše i pritisne Dodika.
Preporuke:
213
7
2 petak, 17 jul 2015 12:21
da vidimo
Uvek i u svemu Srbija će stati uz svoj narod i njegovo rukovodstvo koje je legitimno izabrano - poručio je Mirović.
..
U tom slučaju imaćete podršku srpskog naroda.
niko
Preporuke:
79
8
3 petak, 17 jul 2015 12:48
robokap
"""SRBIJA BI TEŠKO POSTOJALA BEZ RS"""..Vučiću još će da ispadne da su Karađorđe i Miloš stvorili prvo Rs .pa potom oslobodili SRBIJU OD TURAKA.Jel a gde si ti učio IsTORIJU:Izgleda da smo mi SRBIJANCI DVA veka živeli u ZABLUDI:Jel SI SVESTAN KOJU SI GLUPOST IZJAVIO:
Preporuke:
50
75
4 petak, 17 jul 2015 13:09
Bojan, Pristina
Ovaj covek je psihicki tesko bolestan, za Boziju mislost hoce li mu neko pomoci ?!
Da li bi se neko vozio u autobusu u kom soferira neko ko je zreo za Lazu Lazarevic-a, naravno niko, a zivimo u zemlji u kojoj glavnu rec vodi neko takav.
Ko je gledao odgovor na pitanje o Srpskoj fabrici stakla, zna o cemu konkretno govorim.
Preporuke:
184
6
5 petak, 17 jul 2015 13:25
nenad
bravo za Vucica! Ne dozvolimo da Dodik i RS rade protiv nasih evroatlanstkih prijatelja i evropske buducnosti gradjana Srbije. Hrabar potez!
Preporuke:
40
173
6 petak, 17 jul 2015 13:32
Kvisko
Jedini srpski političar, u zadnjih 70 godina, koji je autentičan i koji misli svojom glavom je Milorad Dodik. Referendum je apsolutno ispravan potez. Sud i tužilaštvo BiH funkcioniše po principu "kadija te tuži, kadija ti sudi". Mentalni sklop bosanskih muslimana nema kapaciteta ni volje da to shvati kao civilizacijsku nakaradu. O strašnoj nepravdi i pravnom kriminalu koji taj sud sprovodi prema srpskom narodu nikoga nije briga. Neko mora tome stati na rep. Ne mislite valjda da to mogu inicirati ovi iz Beograda. Oni nisu u stanju da se zaštite od papuča kojim su ih gađale babe u Srebrenici, a ne da zaštite Srbe u Srpskoj.
Preporuke:
157
13
7 petak, 17 jul 2015 13:36
jazavac
Iako poslednjih godina podrzavam Dodikovu vanjsku nacionalnu politiku, o unutrasnjoj ne vredi trositi reci, ovaj puta je prebrzo reterirao, toliko da izgleda neukusno, ili kako mali Djokica zamislja borbu sa vetrenjacama. Ako je ovo navodni pritisak na BH institucije, iz ovoga profitira samo Bakir i sateliti, a srpska pozicija postaje klimavija, nego kada je Cavic bio predsednik.
Preporuke:
28
64
8 petak, 17 jul 2015 13:37
Vucic unistava
Kao sto unistava Srbiju, Vucic, u kandzama Zapada, unistice i RS i sve iole srpsko! Dodik vise ne sme da se oslanja na Srbiju - jedfina uzdanica mu je Rusija!
Preporuke:
159
9
9 petak, 17 jul 2015 14:04
Stradija za nato honorarce
Jeste da je relativno daleko i da ima posla sa često prevrtljivim Srbima,posebno u ostatku Srbije,ali šta kaže Rusija?!Verovatno da neće drastično zatezati već zategnute odnose sa zapadnim "partnerima" ali i nedavni veto u SB UN je dovoljan za sada,a sutra u slučaju da izuzetni prodžaraju balkansku žeravicu mogu u svakom trenutku povećati broj kontrolnih letova ratne avijacije nad Evropom,Sredozemljem i dalje,ili broj iznenadnih provera Crnomorske flote itd,ipak su i oni garanti Dejtonskog sporazuma!
Preporuke:
51
7
10 petak, 17 jul 2015 14:08
DRAGO-SIMPRAGA
U celoj ovoj prici oko Bosne MENI JE NAJ SUMNJIVIJI DODIK. Nije mi logicno njegovo OPSTAJANJE jos od 1997 pa do danas, konstantno je u nekom ratu sa Amerikom i ZApadom, a nikad ga ta Amerika nije istinski pokusala srusiti. Mozda ja gresim ali DODIK MI DELUJE KAO AMERICKI IGRAC mnogo godina je proslo od 1997 a on i dan danas kao prkosi zlom Zapadu ZAR VAM TO NIJE MALO CUDNO???On napada Zapad malo suruje sa Rusijom i to kao da prolazi neopazeno na ZApadu ili cak sto vise kao da Zapad to ne zanima. Sad je pokrenuo pricu oko referenduma NIJE SLUCAJNO BAS SAD POKRENUTO, jer ako je Dodik Americki igac onda mi se namece sledeci zakljuca. Da ce Amerikanci preko Dodika posto je on njihov igrac organizovati taj referendum, narod ce glasati protiv tih sudaova BiH. A onda ce se situacija u Bosni zaostriti na relaciji muslimani i Srbi, i tek tad ce se steci uslovi da Amerika intervenise i krene u demontazu RS. Dakle Dodik ce u dogovoru sa Amerima izazvati u Bosni problem da bi se RS mogla rusiti
Preporuke:
24
106
11 petak, 17 jul 2015 14:10
Sneguljica
Ova poslušnost Vučića prema zahtevima zapada i Angele M postaje toliko bljutava i ponižavajuća za nas koji ovo čitamo da nemam reči. Sve treba da ima granice pa i zloupotreba toga što si na vlasti podrazumeva da oslušneš šta narod koji ti je dao tu vlast misli o tvojim postupcima. Da li je moguće da se premijer zapita : da li je moguće da oni koji su nas bombardovali sad odjednom njega toliko hvale ? Srbe mrze, pa čak i Novaka, a njega vole i hvale?!! Pa nije zgoreg da stavi bar jedan prst na čelo i pozove na razgovor nekoga iz Srbije ko ne zavisi od njegove milosti da mu kaže i šta drugi, sem njegovog okruženja, misle o njegovi postupcima.
Preporuke:
86
7
12 petak, 17 jul 2015 14:17
nenad
nas narod jako ceni poslusne.
Jer poslusni su uvek nagradjeni.
I mi cemo biti nagradjeni.
Zna mudri i hrabri Vucic tu istinu.
Preporuke:
33
62
13 petak, 17 jul 2015 14:20
Aleksandar Mihailović
Ako Vučić javno objavi da je u Potočarima bio isključivo kao građanin Srbije, Aleksandar Vučić, može i lično da gleda na procesuiranje i "gonjenje" atentatora ili ne, ali, ako je bio kao premijer Srbije koja je garant Dejtonskog sporazuma, onda nije na njemu da o tome odlučuje ni razmišlja, niti sme da ometa istragu. Kod nas se u ovom milenijumu izgleda država smatra nečim što je u privatnom vlasništvu onih koji su na vlasti. Dok je tako biće nam ovako kako nam je. Ukoliko je tačna informacija da je u Srebrenici bio i Orić onda je to sve podla i najpodlija igra prema Srbiji, njenim građanima i Republici Srpskoj i njenim građanima, a to mora imati svoj bar diplomatski epilog. Ponavljam, vođenje države nije privatno vlasništvo.
Preporuke:
79
5
14 petak, 17 jul 2015 14:32
"zamolio"
je Dodika i Srbstvo da prihvate SAMOUNIŠTENjE i nacionalni interes SMRTNIH i VEKOVNIH neprijatelja Srbstva i srpskih zemalja!
Vreme će pokazati da li je ovo početak kraja i nestanka zadnje i JEDINE srpske države.
Preporuke:
73
8
15 petak, 17 jul 2015 14:39
Vlado Banja Luka
Rezultat Dodikove devetogodisnje vladavine su: afera Birac, afera rafinerija, afera najskuplji auto-put u Evropi, afera robna kuca Boska (koju je poklonio Miskovicu i Djuricu), afera ubistvo Milana Vukelica, afera Bobar banka, afera Papak, afera Grand trejd, afera Sase, afera... Je li Mile rekao sta o ovome ili standardno lupeta o nekakvom referendumu koji naravno nikad nece biti odrzan?
Preporuke:
26
89
16 petak, 17 jul 2015 14:47
djoka
"Pomozi mu doktore, pun je kao brod, ali sve mu badava kada nije normalan". Pesma ispevana bas za "on je drzava", i u potunosti je zastupljen u njoj. Njemu ne moze ni doktor pomoci, ceka ga robija.
Preporuke:
46
5
17 petak, 17 jul 2015 14:56
Zoran
za DRAGU-SIMPRAGU: Alal Vam analiza! Prosto ne znam da li da se smejem ili tugujem kada procitam ovako duboke misli koje otkrivaju istinu ispod povrsine. Dakle, Dodik ne radi na opstansku RS nego na njemom urusavanju: to sto hoce da vrati nadleznosti iz izvornog Dejtona koje su njegovi prethodnici bespogovorno predavali centralnoj vlasti je anti RS; da je nastavio sa predajom nadleznosti po diktatu zapadnih ambasadora to bi bio hrabar potez u interesu opstanka RS, jel'da? Predaja nadleznosti centralnoj vlasti jaca RS a vracanje istih (pogotovo vojske!) definitivno slabi istu. Da je pristao da ratni zlocin u Srebrenici nazove genocidom bio bi heroj a to sto je cinio sve da Rusi stave veto na britansku Rezoluciju o Srebrenici je kukavicluk bez presedana, protiv opstanka RS i protiv naroda koji zivi u njoj. Mnogo toga sam procitao u komentarima na stranicama NSPM-a u poslednjih sest-sedam godina ali ovo je u najuzoj konkurenciji za biser nad biserima.
Preporuke:
75
11
18 petak, 17 jul 2015 15:03
TOPOLj
Predsjednik RS gospodin Milorad Dodik treba da se isključivo drži onoga što dolazi iz zvanične Moskve,ne i iz zvaničnog Beograda.Ako predsjednik Putin bude na neki način signalizirao,na primjer,preko ruske diplomatije,da ovaj referendum nije potreban,onda neka bude tako.Međutim,tako nešto nije ni na vidiku.Naprotiv,pa ruski veto u SB je jasan indikator da je ovaj referendum itekako potreban i poželjan.Aleksandar Vučić sa svojim zapadnim prijateljima neće skrnaviti podršku koju Rusija pruža RS.Prema tome,ovakvog Beograda i ovakve Srbije,nažalost kakva je sada,treba se okanuti.Rusija je danas faktor broj jedan u svijetu,daleko moćniji nego SAD.Ima tu još država koje misle dobro RS,ali,Rusija je broj jedan.Bez Rusije ne bi bilo ni RS.Po onim u Nemanjinoj 11 prošla bi i britanska rezolucija u SB,odavno ne bi bilo ni policije RS i odavno bi RS bila demontirana.Rusija se pokazala kao veliki prijatelj RS u teškim vremenima,nije zvanični Beograd.Ovo treba da ima na umu gospodin Milorad Dodik.
Preporuke:
92
7
19 petak, 17 jul 2015 15:12
Aha
Šta reći. I dok je osiromašena Srbija na pragu ogromne izbegličke krize, 'veliki vođa' a mali potrčko brine o interesima imperije u svojoj rodnoj 'Bazniji' da se ne bi slučajno Srbi tamo oslobodili protektorata.
Nije on kriv već slepci koji trpe ovakve na vlasti.
Preporuke:
67
6
20 petak, 17 jul 2015 15:23
Teško nama s njim
To što je lud manji je problem od toga što je sav izgrađen od sluzi. Zbog toga suzim - od smeha!
Preporuke:
44
5
21 petak, 17 jul 2015 15:25
Gojko
Izdaja je prelazna bolest, o tome Dodik treba najpre na razmisli!
Nego, dajte ankete da vidimo kako i koliko javnost podržava izdaju i izdajnike!
Preporuke:
48
5
22 petak, 17 jul 2015 15:40
Shahab
Vučić je glas razuma koji pravilno procjenjuje odnose snaga. Dodik radikalizije situaciju da bi spasio sebe. Ne zaboravimo da je Dodik tokom rata švercovao cigare i naftu i da to govori o njegovim pravim motivima. Rat je bio raskrsnica istine i laži za svakog pojedinca. Neko je ratovao a neko švercovao.
Preporuke:
10
76
23 petak, 17 jul 2015 16:06
Zvonimir Bgd
@ Vlado Banja Luka

Da li mislite da bi sve te Dodikove afere iko i pominjao da nema onu jednu, glavnu "aferu" - borba za interese Republike Srpske protiv ponizavanja srpskog naroda u BiH?!

Bojim se da padate na stari okupatorski trik militarizovanog globalizma, a to je tzv."kompromitovanje neposlusnika". Jedan od primera je kampanja kompromitacije demokratski izabranog ukrajinskog predsednika Viktora Janukovica. A sve radi instaliranja marionetske nenarodne garniture na vlasti nedemokratskim putem sile (formirali "vladu" u obliznjem parku). Sada nemaju "korumpiranog predsednika", ali imaju drzavu u raspadu! Imaju i marionete kojima se puni bankovni racun dok drzavu i narod poslase na dobos!

Inace, korupcija je takodje problem koji nam je Zapad isporucio u vidu izvoza. Procitajte podatke EK, dakle samih EU institucija. Porazavajuci podaci Evropske komisije ukazuju da korupcija u Evropskoj uniji odnese njen godišnji budzet. (!!!)
Preporuke:
53
7
24 petak, 17 jul 2015 16:12
Johnny
@ TOPOLj
Gospodin Dodik je sigurno dobar političar , a sada dolazi ono ALI , ja ga sve ove godine nisam nažalost čuo da kaže samo jednu rečenicu : Srpsko nacionalno pitanje na Balkanu nije rešeno , ako ima podrške VVP on je to morao odavno da kaže .Sve ostalo su sitne priče.
Ja ne sporim da Dr Šešelj može nešto tako da kaže i da je tako govorio , ali Dr Šešelj kao teško bolestan čovek koji sa desetak članova pre neki dan priča viceve Žandarmeriji i Policiji na protestima je prošlo vreme, sa time se sigurno slažete.
Preporuke:
20
11
25 petak, 17 jul 2015 16:12
Peter RV
@DRAGO-SIMPRAGA
Slazem se- sa jednom vaznom kvalifikacijom.
Dodik je agent Vasingtona - nikako Moskve.
On je upropastio glas BiH-a, da glasa za Palestinu, u UN, kad su Rusija i Srbija glasali za to.
Sto se tice njegovog irelevantnog referenduma, to je cista farsa.
Dodik priziva referendum da bi ga Vucic zamolio da ga ne izvrsi. Dodik pristaje da ga 'odlozi', i tako obadvojica ispadaju pouzdani i odgovorni 'evropski drzavnici'!
Slicno se desilo sa njegovim prvim referendumom, kad mu je Ashtonka stavila na znanje da mu prijeti sudbina dr-a Nikole Poplasena.
Ostavimo se samo-zavaravanja- Srbi zasad, nemaju vozda!
Preporuke:
27
28
26 petak, 17 jul 2015 16:17
Zvonimir Bgd
Zavidim nasoj braci i sestrama u Republici Srpskoj sto za svog predsednika imaju gospodina Milorada Dodika.

U odsudnim godinama borbe protiv okupacije i ponizavanja srpskog naroda, taj moj narod u Republici Srbiji na izborima ne pokazuje nacionalnu svest i odgovornost. Zato ovde imamo najobicnije kvislinge koji nisu vlast, vec okupatorske marionete.

Nadam se da ce nacionalno zdravlje i vitalnost prekodrinskih Srba preci Drinu i uliti se u maticu. Kao sto se ciste reke ulivaju u mora i tako ozdravljuju ceo ekosistem.
Ziveo Dodik! Zivela Republika Srpska! Zivela Srbija!
Preporuke:
54
12
27 petak, 17 jul 2015 16:20
Babunski
@ Vlado Banka Luka

Bošnjačka omladina se vaspitava na mržnji prema Srbima, na mitu o 10 genocida, na pričama imama i hodža o kerametima bosanskog džihada i šehadeta šehida. Dali vi mislite da sve to nije nikakva pretnja po Republiku Srpsku i da Dodik sve pretnje po suverenitet RS preuveličava? I da su jedino važne Dodikove navodne afere?
Preporuke:
66
7
28 petak, 17 jul 2015 16:26
?
Ljubazno . Napredno . Americki .
Preporuke:
20
4
29 petak, 17 jul 2015 16:33
Kupujmo domaće
+Drago_Simpraga

U celoj ovoj prici oko Bosne MENI JE NAJ SUMNJIVIJI DODIK. Nije mi logicno njegovo OPSTAJANJE jos od 1997 pa do danas, konstantno je u nekom ratu sa Amerikom i ZApadom, a nikad ga ta Amerika nije istinski pokusala srusiti. Mozda ja gresim ali DODIK MI DELUJE KAO AMERICKI IGRAC mnogo godina je proslo od 1997 a on i dan danas kao prkosi zlom Zapadu ZAR VAM TO NIJE MALO CUDNO???


Da, kako to da ga američka metla još nije dirnula kada se tako javno izjašnjava protiv nje u poslednjih nekoliko godina, a dobro se sjećamo kako su prošli drugi političari i političke stranke u Republici Srpskoj što su u dosta blažem obliku kritikovali američku politiku , pa završiše u haškim i bh kazamatima kao i političkoj degradaciji, gdje ih i danas ima koji ne htjedoše prijeći u stranku SNSD-Mile Dodik.
Preporuke:
12
36
30 petak, 17 jul 2015 16:37
farsa
Vrijeme će pokazati, Dodikovo samoljublje najveća je opasnost po RS. Kao sad Srbija mlitava a Mile odlučan?! Pa onom zadnjem čobanu na Zelengori apsolutno je jasno da ovi zapadno od Drine ne bi smjeli petardu baciti bez Srbije. Tako će i ovaj put ući u nešto zašto ni sami ne znaju na šta će izaći, a kada se iskomplikuje kukaće da ih Beograd vadi iz jame koju sami kopaju.
Preporuke:
17
44
31 petak, 17 jul 2015 16:50
Djura
Dali je ova politicka gromada kako dodik sebe naziva dosla po MISLJENJE od mentora....
Preporuke:
12
32
32 petak, 17 jul 2015 16:57
Vlado Banja Luka
Za Zvonimira i Babunskog: nažalost, bio bih presrećan da su afere u kojima se spominju Dodik i njegovi tajkuni samo podvale Zapada. Ali, nažalost, istinite su... da sad ne elaboriram, direktno sam imao uvid u brojne dokumente (pogotovo u Banjoj Luci) koji dokazuju strašan kriminal i gaženje običnih radnika. Kakav je to patriota koji svjesno hiljade porodica ostavlja gladnim, a njihovu djecu tjera u inostranstvo?Ako su već afera Birač, afera Boska, afera Grand, itd samo obična podmetanja, zašto ih Dodik uz pomoć svoje policije i Tužilaštva nije raskrinkao!? Razmislite malo o tome... Umjesto toga, on jedan dan priča da će održati nekakav referendum, a već sl dan u Vučićevom prisustvu govori da neće. Mislim, farsa obična...
Preporuke:
17
27
33 petak, 17 jul 2015 17:16
Ne brani nas...
ON, laički rečeno lažov, prevarant, ulizica...(stručnije mišljenje bi mogla dati Sanda jer je psihijatar) bi sad da štiti interese Srba u BiH?
Kao što je zaštitio Srbe na KiM, gurajući ih u Tačijeve ruke? Nije ni svestan da je i među Srbima iz Srpske isto tako omražen kao i među muslimanima koji su mu u Potočarima pokazali šta misle o njemu. Verujem da ni Dodik o njemu nema bolje mišljenje, jedino što to neće da kaže otvoreno jer je u pitanju premijer Srbije.
Preporuke:
40
4
34 petak, 17 jul 2015 17:18
Petar
Tamo gede paralelno upravljaju inferiornost i opsesija ego-a, komplimenti Merkelove i Nulandove, saveti Blera i Guzenbauera i dobročinstva MMF-a i Abu Zajeda - nije dobro, a biće gore!
Preporuke:
33
4
35 petak, 17 jul 2015 17:22
Slavisa
Vucic ne pretstavlja Srbiju, vec svoje inostrane sponzore. Odavno je izgubio pravo da predstavlja Srbiju jer Srbiju laze od pocetka svoje politicko prevarantske karijere. Ako je on "zamolio" Dodika, onda je svima nama jasno ko je to "zamolio" Vucica? Od svih post petooktobarskih hohstaplera na vlasti u Srbiji, SNS je ubedljivo najgori, a ako u Srbiji i dalje budemo naivni, vlastodrsci u post Vucicevskoj Srbiji ce biti jos gori, a Srbija jos manja i bednija. Na to kako opstati u Srbiji, postoji samo jedan odgovor, a do njega ce svi ljudi doci pre ili kasnije.
Preporuke:
48
3
36 petak, 17 jul 2015 17:38
boban
Slike sve jasno govore.Dodik je duboko razocaran a Vucic iznerviran(taj luksuz ne moze sebi da dozvoli sa Ramom,Tacijem a o Merkelovoj da I ne govorimo)..
Preporuke:
38
5
37 petak, 17 jul 2015 17:40
boban
Ako u Banja Luci slusaju Vucica, zavrsice kao Srbi na severu Kosova.
Preporuke:
53
4
38 petak, 17 jul 2015 17:54
Vitez od Bugojna
Ko je ovaj posramljeni jadnik da nekom nešto preporučuje? Odakle mu legitimitet?
Preporuke:
30
6
39 petak, 17 jul 2015 17:55
Babunski
@ Vlado Banka Luka

Ništa ne kažete o Bošnjačkom islamskom fanatizmu i inodktrinaciji. Oni se očito spremaju za rat i konačno uništenje R Srpske a i Srba u BiH. Čini mi se da je to mnogo veća pretnja nego Dodikove afere. Vi kao da to ne primećujete.
Preporuke:
44
9
40 petak, 17 jul 2015 18:02
SZŽ
Najveca gluperda u istoriji Srbije, stetocina koja misli da je korisna i misli da je veliki drzavnik a zapravo je veliki tupan i mali sef smene.
Preporuke:
45
3
41 petak, 17 jul 2015 18:08
Igor Vida
Srpska nacionalna politika u poslednjih 25 (realno u poslednjih 100) godina je imala svega dva uspeha: Prvi je stvaranje Republike Srpske, drugi je zaustavljanje albanskog prodiranja na reci Ibar. Vučić, taj negdašnji zajapureni velikosrbin je izdao i Severno Kosovo i Republiku Srpsku. Sva sreća pa RS - za razliku od Srba sa Kosova - ne zavisi od Srbije. Dodik je najveći srpski političar u drugoj polovini HH. veka. Nadam se da će izdržati!
Preporuke:
35
13
42 petak, 17 jul 2015 18:10
Prolaznik
Posle ovih svečanosti zaključno sa 11. julom, započelo se sa izvršavanjem domaćih zadataka, dobijenih od frau Merkel. Samo što Bosanski Srbi imaju drugačije i čvršće stavove na poruke iz demokratske Evrope sa sve vodiljom Nemačkom. Brine me zadatak u vezi sa Kosovom i Metohijom. Tamo nema tvrdog oraha kao u Bosni da kaže NE Albancima. Sve je prepušteno, prilično mekom, Beogradu.
Preporuke:
34
7
43 petak, 17 jul 2015 18:15
Užas
Slepac stavio zastavu EU pored srpske, kao da to nešto znači. Kad ti ono rekoše da ćeš ući u tu alijansu država? Grožđe, vrba - behu li te reči u "agendi"? A, da, prvo treba da otvorimo pregovore,uuu... Da sam na mestu predstavnika EU u Srbiji, tražio bih da se ta zastava skine, jer se čovek lažno predstavlja pred svetom. Osim ako i zvanično ne priznaje svoj podvazalni odnos, to je drugo.
Preporuke:
41
6
44 petak, 17 jul 2015 18:23
nebitan
Prevod vučićevskog na srpski jezik: "rekao sam Dodiku da me ne zanimaju ni Srbija, ni Srpska, ni Srpski interesi, zanima me samo šta mi kaže mama Angela. Ona mi je rekla da te opstruišem kako znam i umem a toni bler mi je rekao da to opstruiranje sakrijem od Srba jer još nisu potpuno uništeni".
Preporuke:
41
6
45 petak, 17 jul 2015 18:35
Boško
Aleksandar Vučić: Zamolio sam Dodika da još jednom razmotri odluku o referendumu u RS


Tako je i Milošević bio "garant mira i stabilnosti" na Balkanu kad je aminovao ubijanje Srba u sloveniji i brisanje kao nacije, proterivanje Srpskog naroda iz hrvatske i sa Kosova, a naročito kada je potpisao Dejtonski sporazum na štetu Srba iz Republike Srpske.

Vučić nastalja antisrpsku politiku Miloševića, prvo sa traženjem od "međunarodne zajednice" da se on sa njegovim batinašima obračunava sa Srpskim narodom na Kosovu a sada otvoreno staje na stranu turaka i nonacističke nemačke evropske unije protiv Srpskog naroda.
Preporuke:
24
12
46 petak, 17 jul 2015 18:38
BL RS
Ovo sada već postaje ozbiljno. Mislim da ne smijemo da popustimo pred Vučićem. U suprotnom, proćićemo kao Srbi sa KiM. Sada treba biti pametan i napraviti strategiju odbrane od tzv. međunarodne zajednice, muslimanske hegemonističke politike u Vučićeve izdaje.
Preporuke:
46
7
47 petak, 17 jul 2015 18:59
Cooraphte Daya
Da vode politiku u BIH najmerodavniji su Srbi iz RS.Zašto Vučić misli da se tu on nešto pita? Verovatno pati od manije veličine.
Preporuke:
25
8
48 petak, 17 jul 2015 19:04
Imam jednu želju...
Da osvane bar jedan dan da ovu .... ne gledamo na naslovnim stranama novina ili da Dnevnik na RTS ne počne: Dobro veče, premijer Srbije...
Preporuke:
29
7
49 petak, 17 jul 2015 19:36
gavrilo
MILE, samo napred, nemoj da Te ubjeđuje onaj koji je sve PREVARIO i iznevjerio čak i samoga sebe!
Preporuke:
37
6
50 petak, 17 jul 2015 19:44
MLADEN REPUBLIKA SRPSKA
Vidim da Dragi Šimpragi i pojedinima još zvoni
u glavi šamarčina od Ruskog veta,pa valjaju nebuloze,ali neka i treba da zvoni,i ako bog da tek će .
Preporuke:
31
7
51 petak, 17 jul 2015 19:48
Semezdin Hadžihafizdervišhalidmulajusufalibegpašajlić
Molim komentatore na NSPM-u da ne obraćaju pažnju na grotesknog provokatora, (b)Alijinog Bakirovog spinujućeg bota koji se potpisuje kao "Vlado Banja Luka."
Preskočite njegove imbecilne "promiČbeno"-propagandne montipajtonovske "bisere" od komentara. On je "Vlado" baš onoliko koliko sam ja Semezdin Hadžihafizdervišhalidmulajusufalibegpašajlić.

To ime možete naći na skoro svim portalima srpskih medija u Srpskoj, Federaciji BejHa i Srbiji. Do besvijesti vrti dobro naučeni antidodikovski PROPAGANDNI NARATIV iz domena jeftine SOCIJALNE DEMAGOGIJE (Uzgred, trebate pročitati OPROŠTAJNO PISMO BIVŠEG I - BOGU HVALA! - NEUSPJEŠNOG, OKUPACIONOG GAULAJTERA ČETVRTOG ZAPADNOG RAJHA u BiH NIKOLASA HILA, i biće vam jasno ko je njegov autor) o jel'te, "korumpiranom" Dodiku, o "lopovluku" i "kriminalizaciji" svega i svačega u R. Srpskoj.

"Vlado BL", želim ti, srećan Bajram!
Preporuke:
38
9
52 petak, 17 jul 2015 20:10
Patriota
Drago mi je da konačno gledamo napred i vodimo računa o svom nacionalnom interesu.
Preporuke:
7
12
53 petak, 17 jul 2015 20:44
namcor
Vidim ovde dosta pro-nato-usa-zapadnih stavova. A;i vidim i mnogo vise pro-ruskih.Zapamtite, ovo vam ostavlja ovaj namcor da zapamtite: Svako udaljavanje od Rusije nas je kroz istoriju zestoko kostalo. Svako priblizavanje nas je okoristilo. Danas, dok nasi vlastodrsci se nemilice uvlace u d.... raznoraznim "predstavnicima" "zapadnih demokratija" (kao, tamo je demokratija), uzasno i otuzno, pa cak i tragicno zvuce reci, slova i reci nato-eu propagandista medju nama.Zapamtite: JEDINO potpuno okretanje ka Rusiji i vezivanje nase sudbine (i naroda i drzave) za sudbinu Rusije, moze da donese nas opstanak. Jer, ako jednom Rusije ne bude, znaci da je ovaj svet sveden na malo robovlasnicko drustvo i sve nas ostale - robove!
Preporuke:
30
1
54 petak, 17 jul 2015 21:31
Babunski
@ Samezedin ...

Da, i ja sam pomislio da je Vlado Banja Luka neki Vahid.
Preporuke:
16
8
55 petak, 17 jul 2015 21:35
Ja, pa Ja
Pobrkao je, naime, svoju privatnu ličnost i javnu, državničku, motivaciju. U nastupu na samoj komemoraciji, kao i u kasnijim izjavama povodom napada na naše predstavnike, on je bio više A. Vučić, a mnogo manje srpski premijer. Naglašavanje svog Ja jeste opšta karakteristika Vučićevog javnog nastupa

http://www.politika.rs/rubrike/Komentari/Nista-licno.sr.html

Preporuke:
20
1
56 petak, 17 jul 2015 21:42
petar
Ne moze se odrzavati mir sa onima koji nece mir. Sve rade da do mira ne dodje, a stalno potenciraju "Hocemo mir!" Te lekcije smo naucili od Franjove i Alijine ekipe 91 i 92. Oko njih behu sve samo mirotvorci, Ganici, Halilovici, Silajdzici, proevropski nastrojeni i miroljibivi ljudi...pogledajte samo delove njihovih intervjua i videcete koliko su to fini ljudi:) Ne kazem ni da je srpska strana bila bolja, ali bar nije zapocela sukobe. Zna se gde je pocelo, u Hrvatskom saboru i na Bas carsiji nakon referenduma.
Preporuke:
15
3
57 petak, 17 jul 2015 21:42
ANALITIČAR
@ SEMEZDIN

Brate i prijatelju srpski niste u pravu za osobu i našeg brata koji se potpisuje sa VLADO Banja Luka da je Bošnjak musliman. Vlado je banjalučanin i Srbin, veoma pametan monak i rusofil i patriota , znam ga lično i svojevremeno sam mu dao određene adrese patriotskih portala i blogova i sajtova . Dečko je studirao medicinu i obrazovan je. Ali ne voli SNSD kako mi se čini , i čini mi se da naginje ka SDS-u . Vlado samo griješi što komentare ostavlja ili je bar ostavljao na TV BN koja je primitivna izdajnička televizija, sve više B92 varijanta za Rep. Srpsku . I naš brat VLADO BANjA LUKA bi trebao da zna a to mu kažem kao osoba koja je starija od njega i sa puno više informacija da Milorad Dodik sjajno vodi RS i državna politika SNSDa je sjajna . Mana SNSD-a tu bi moglo moralo bolje je pomalo korupcija . Naš brat Vlado Banja Luka bi trebao da zna da političku akademiju SDS-a vodi kursista Adenauera Savanović , čovjek koji ne poštuje Patrijarha srpskog. Ovaj SDS je BRUKA
Preporuke:
18
4
58 petak, 17 jul 2015 21:51
ANALITIČAR
@ BL RS

Pretpostavljam da pod nikom BL RS piše neki naš srpski brat iz Banja Luke . Prijatelju napisali ste da se Republika Srpska treba mora odbraniti od hegemonističkih planova Bošnjaka . Brate ne postoje nikakvi hegemonistički planovi Bošnjaka jer je ta nacija pukla i ne mogu ništa , bukvalno ništa Republici Srpskoj . Izetbegović i SDA su na aparatima za disanje - njihova jedina šansa je marionetski tandem Mladen Bosić - Dragan Čavić sa kormilarom Ognjenom Tadićem . Samo ti nesposobnjakovići i saradnici stranih obaveštajnih službi mogu vratiti Bakira iz kome . Sahranili smo SNSD tj. RS Silajdžića , sahranili smo Lagumdžiju - sledeći je Bakir : ) : ) : ) . Radončić je umjeren : ) . Pozdrav srpski brate i ponosan sam što na NSPM vidim sve višnj banjalučana . Banja Luka je PIJEMONT SRPSTVA , hehehe
Preporuke:
16
5
59 petak, 17 jul 2015 22:27
Bogdan Kili
Vučiću ako si ti napunio gaće od straha zbog laži zapada i bošnjaka i tvojih prijatelja njemaca, britanaca i amerikanca, koji su bezpravo ubijali srbsku djecu, a da za to nije kažnjen nijedan počinilac zločina, nemaš pravo da govoriš ništa, a još manje da daješ izdajničke savjete. Znači ćuti, daj ostavku, spasi narod Srbije, i prepusti politiku ljudima koji znaju smiju i umiju reći istinu i zastupat pravednu pravdu, i koje se neće uvlačiti u onu stvar Bakiru, Merkel i Obami.
Preporuke:
18
0
60 petak, 17 jul 2015 22:33
ANALITIČAR
Ne znam da li je Vučić vršio pritisak na Predsednika Dodika da odustane od referenduma o SUD-u BH a SUD BH je fantomski sud , koji nije uopšte predviđen Dejtonom , uspostavljen je u eri prenošenja ovlaštenja RS na nivo BH od strane okupacionih namjesnika iz OHR. Sud u kome je mučeno u toku rata 5 000 Srba a ubijeno preko 200. O mučenju Srba u tom " SUD-u " pisao je srpski mučenik STRAHINjA ŽIVAK iz Konjica , Bradine čija su oba sina ubijena u ofanzivi zločinaca Alije Izetbegovića i čišćenju Srba iz oblasti Bradine , Konjica. Inače porodica Ratka Mladića je stradala od bošnjačkih ustaša 1941-ve baš na Bradini , Konjicu. Istorija se ponavlja. Potražite na internetu STRAHINjA ŽIVAK pa ćete saznati sve o mučenju Srba. A ako me budu dalje provocirali Bakirovi idioti pokrenuću svoju vezu u Feder. Sarajevu , našeg patriotu koji je skupljao podatke o stradalim sarajevskim Srbima. Sve te podatke je dao u Lukavicu u srpsko Sarajevo gospodinu Dušanu Zurovcu . Koji je saradnik dokumentacionog centra RS
Preporuke:
16
4
61 petak, 17 jul 2015 22:34
Homo historicus
Zamolio sam Vučića da još jednom razmotri svoju veleizdaju... Zamolio sam ga da ne potura klipova pod točkove Republike Srpske...

Sada ga upozoravam, - istorija ima dugo pamčenje...
Preporuke:
22
4
62 petak, 17 jul 2015 23:08
Turas
Ova javna "molba"uperena prema Dodiku mora se tumačiti kao oprez , jer upućuje Vučićevu nameru za druge smernice za RS . Zašto je Vučić protiv referenduma u RS ? Na svim spoljnopolitičkim radovima , od kad je na vlasti doživeo je neuspeh . Statusno gledajući na Srbiju. Sada to pokušavada prenese na RS . Dodik nebi smeo time da se povede. Ovim se konačno otkrio koje su njegove namere i to po svaku cenu .
Preporuke:
17
4
63 petak, 17 jul 2015 23:10
Dragan
Dodik u jednoj rečenici kaže da ni Ustav BiH ni Dejtonski sporazum ne predviđaju da BiH ima sud i tužilaštvo , a već u sledećoj da u ingerencijama BiH oni mogu da postoje , uz određene uslove.Ne može se biti malo trudan . Ako sud i tužilaštvo na nivou BiH ne postoje ni po Dejtonu ni po Ustavu , onda oni NE MOGU DA POSTOJE NI PO KOJU CENU I NI POD KAKVIM USLOVIMA .
Preporuke:
20
5
64 petak, 17 jul 2015 23:23
Ali kada je izgovorio....
nisam ja lud da radim protiv interesa svog naroda,jednostavno nisam mogao da se suzdržim,prasnuo sam u histerični smeh....
Preporuke:
16
2
65 subota, 18 jul 2015 00:11
veleizdajnik strani placenik
dalje ruke od rep srdske
sve stp si dotakao upropastio si
hoces sad da unistis i rep srpsku , posto si unistuo srb
Preporuke:
25
0
66 subota, 18 jul 2015 00:21
Srbin crnac, ateista
"Ne pritiskam RS"

Ako ne pritiskaš RS onda je izjava potpuno ništavna i data u dnevnopolitičke svrhe.
Preporuke:
17
1
67 subota, 18 jul 2015 08:58
Teslić_RS
U koliko nastavaka ide ova sapunica? Najviše mi se dopada kad oni ko bajagi napadaju a mi se kobajagi branimo a iza se sprovodi kriminal!
Preporuke:
9
7
68 subota, 18 jul 2015 10:52
S.Z.Ž
Vučić se ovim deklarisao kao "saborac" BAKIRA IZETBEGOVIĆA koji mu je onomad namestio kamenovanje. Shvatio je avav da je slabić i da mora da sluša jačeg od sebe pa makar on bio i musliman iz Bosne. da se Srbi ne sete KO JE TU SLABIĆ, on tera jačeg od sebe da se povinuje siledžiji Bakiru.
Preporuke:
7
1
69 subota, 18 jul 2015 11:18
Zoka_BL
Mene zadivljuje napredak u tehnologiji proizvodnje oružja u Bosni. Ljudi su osmislili snajpere u obliku pvc flaša! Jadni Vučić je bio prva probna meta.
Preporuke:
11
2
70 subota, 18 jul 2015 12:45
Gedja
Zbog RS smo usli u rat sa Natoom,zbog njih smo dobili sankcije. Sta mi sad kukumacemo i nazivamo bracu one koji nas pluju svuda i na svako mesto(sem ne na zvanicno). Hocete li opet gnev ludog Zapada? Ako hocete,izvinite, srecno!
Preporuke:
14
11
71 subota, 18 jul 2015 13:11
Sale
za Gedju

Ući ćemo u još jedan, i u onoliko ratova koliko bude potrebno, da vas skinemo sa ramena. Jahali ste nas 380 godina, pa onda preko komunista i ove druge bagre još skoro 100 godina. Šta je prema tome jedan ili dva rata protiv NATO pakta?
Preporuke:
3
6
72 subota, 18 jul 2015 13:55
Svetislav Kostić
Šta se to do sto đavola tiče tog Vučića republika Srpska kada je njena sudbina u pitanju i kada se ima na umu da je Vučić angažovan od zapadnih mentora da Dodiku izbije iz glave Referendum.

taj Vučić je diktator džepnoga izdanja kod koga su Vučićeve negativne osobine njegove vodilje.
Preporuke:
6
2
73 subota, 18 jul 2015 14:06
Vidovnjak
Sad slijedi Vučićev dolazak u Banjaluku gdje će se obratiti poslanicima Skupštine RS i zamoliti ih da ponište odluku o referndumu i oni će ga ko fol poslušati. Time će Vučić dobiti još jedan poen kod evropejaca!Mirovnjak!
Preporuke:
4
2
74 subota, 18 jul 2015 14:14
Svetislav Kostić
Bakir Izetbegović nije ništa bolji, ako ne i gori od babe mu Alije. Samo još da dodam, da je Bakirev babo Alija za vrijeme 2. svjetskograta služio u muslimansko Handžar diviziji koja je u Francuskoj počinila stravične zločine
Preporuke:
5
4
75 subota, 18 jul 2015 15:38
Pišite ćirilicom

subota, 18 jul 2015 12:45
Gedja
Zbog RS smo usli u rat sa Natoom,zbog njih smo dobili sankcije. Sta mi sad kukumacemo i nazivamo bracu one koji nas pluju svuda i na svako mesto(sem ne na zvanicno). Hocete li opet gnev ludog Zapada? Ako hocete,izvinite, srecno!

Gedja, svaka ti čast kada si tako iskren prema nama srbima s druge strane Drine.
Velika većina novorođeni srbijanaca smatraju sebe većim srbima od Nemanjića (ma ni oni srbi nisu, rećiće takvi) pa se nikako da otarase nas tkz bosanaca (naravno, i hercegovci su za takve bosanci)ličana, dalmatinaca, slavonaca.

Što se tiče tvoje teorije, ti veze nemaš šta pišeš.
Da te i malo pamćenje služi, sjetio bi se da ste nas u ratu ostavili na cjedilo i vojno, politički i ekonomski. Kao vojni obveznici preko 90% vas je dezertiralo i vratilo se u Srbiju, ostavljajući nas na cjedilu. Medijski ste nas ponižavali isto kao i jevrejsko-katolička informativna kuhinja.Politički ste bili bare-bare sa našima zapadnim lešinarima.
Preporuke:
5
3
76 subota, 18 jul 2015 16:20
Vojin
Srbi na Kosovu bez institucija i mogućnosti pravne borbe za opstanak a po ovim pokušajima mešanja u unutrašnje stvari RS, i da se Srbi u RS takođe onesposobe.
Preporuke:
4
1
77 nedelja, 19 jul 2015 09:37
Rajko
" Zamolio sam u ime Srbije da samo još jednom razmotre odluku"

Kada je to SRBIJA tražila. Kao si za tako kratko vreme saznao šta SRBIJA želi. Šta ovaj sve neće reći i nikom ništa.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner